loading...
تعمیر
سعید بازدید : 36 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

تمام يخچال و فريزر ها در حالي كه به سيستم وصل شده و در حال كار هستند ، كمي سر و صدايي ايجاد مي كنند ، اما اين سر و صدا بايد يك صداي كم صدا باشد و نه صداي بلند. هر گاه يخچال خود صدايي بلند داد مي توانيد به يكي از مراكز تعمير يخچال تاپ امداد تماس بگيريد. اگر مي خواهيد خود علت را شناسايي كنيد ادامه مطلب را مطالعه فرماييد.

كندانسور كثيف: اگر سر و صداي تيك زدن هر دو دقيقه يك بار اتفاق بيفتد و يخچال آنطور كه بايد خنك نيست ، سيستم خنك كننده شما احتمالاً يك كويل كندانسور كثيف دارد. كثيفي و سنگ آهك باعث مي شود كويل بيش از حد اضافه شود و تلاش براي تنظيم مجدد خود كند ، كه باعث ايجاد صداي تيك مي شود. تماس با يك متخصص براي تميز كردن كندانسور يك بار در سال از بروز اين مشكل جلوگيري مي كند.

رله شروع بد: در بحث تعمير يخچال بايد بدانيد رله شروع يخچال شما بخشي از سيستم خنك كننده است ، و اگر اين دستگاه معيوب نباشد ، مي خواهيد برخي از مشكلات را حل كنيد. علاوه بر ايجاد صداي تيك تيك ، رله شروع بد بدين معني است كه يخچال شما به اندازه كافي خنك نخواهد بود تا غذاي شما را حفظ كند. متأسفانه تنها راه رفع اين مشكل تعويض قسمت شكسته است. يك تكنسين حرفه اي تنها شخصي است كه بايد اين شغل را برطرف كند.

تايمر يخ زدايي شكسته: دليل نهايي يخچال تيك تايمر يخ زدايي بد است. اين حداقل جدي از سه دليل ممكن است ، زيرا يخچال شما در صورت عدم كارايي تايمر يخ زدگي بايد به خنك كردن مواد غذايي خود ادامه دهد. با اين حال ، اين بدان معني نيست كه شما بايد اوضاع را ناديده بگيريد. براي تعمير يخچال خود با يك تعميركار لوازم خانگي تماس بگيريد و تيك تيك بزنيد.
براي تعميرات با تيم ما تماس بگيريد!

شما نمي توانيد خيلي طولاني با آن صداي يخچال و فريزر زندگي كنيد ، اما خودتان نيز نمي توانيد مشكل را برطرف كنيد. اينها دلايلي براي انتخاب تعمير لوازم خانگي تاپ امداد براي تشخيص و رفع يخچال شماست

تشخيص متخصص: همانطور كه مي توانيد بگوييد ، اغلب علت احتمالي يخچال و فريزر وجود ندارد. شما به يك تكنسيني احتياج داريد كه بتواند قبل از ورود به سيستم مسئله را تشخيص دهد و آن را برطرف كند. ما ۴۰ سال است كه تجربه داريم و انواع مختلف مشكلات را تشخيص داده و ترميم مي كنيم. مهم نيست دليل يخچال معيوب شما ، ما تيم هستيم تا آن را تعمير كنيم.

آشنايي با همه مارك ها: از بوش گرفته تا تعمير سايد باي سايد فريجيدر ، متخصصان ما مي دانند كه چگونه مي توانيد هر نوع مدل يا يخچال يا فريزر را تعمير كنيد. فرقي نمي كند كه يخچال و فريزر شما تيك بزند يا فريزر عميق Bosch شما سرد نشود ، مي توانيم به ريشه مشكل برسيم و آن را تعمير كنيم.

رضايت خاطر تضمين شده است: هنگامي كه شما با تعمير لوازم خانگي تاپ امداد تماس مي گيريد ، مي توانيد راحت باشيد كه مي دانيد اولين بار درست كار انجام مي شود. به عنوان اثبات كار با كيفيت بالا ، ما براي هر يك از تعميراتي كه انجام مي دهيم ، ضمانت ۱۰۰ روزه ارائه مي دهيم!

https://topemdad.ir/

سعید بازدید : 31 چهارشنبه 22 مرداد 1399 نظرات (0)

همانطور كه در قسمت اول تعمير لباسشويي و قسمت دوم تعمير لباسشويي ذكر كرديم، تكان هاي زياد يك دستگاه ماشين لباسشويي در منزل مي تواند بسيار نگران كننده باشدو نياز به تعمير لباسشويي داشته باشيد. نگران نباشيد! مواردي را براي تعمير دستگاه لباسشويي به شما پيشنهاد مي كنيم. اگر تاكنون به مشكلي برخورديد كه نمي توانيد آن را حل كنيد، با تعمير لباسشويي تاپ امداد مشورت كنيد تا ببينيد كه آيا آنها مي توانند مسئله را حل كنند.

تعويض كمك فنرها

۱)كمك فنرهاي تعويضي را از سازنده دستگاه خود سفارش دهيد. از شماره مدل و مارك ذكر شده در دستگاه خود استفاده كنيد تا مشخص كنيد از چه نوع ماشين لباسشويي استفاده مي كنيد. با سازنده خود تماس بگيريد و برخي از كمك فنرهاي تعويضي را سفارش دهيد.
كمك فنر كويل ها يا پيستون هاي كوچكي است كه هنگام چرخش لرزش از طبل شما را جذب مي كند. آنها همچنين طبل را به قاب دستگاه وصل مي كنند. بسته به مدل شما ۲ يا ۴ يا ۵ عدد وجود دارد.
مدل و مارك معمولاً در قسمت جلويي ذكر شده است، اما ممكن است در يك صفحه فلزي در پشت دستگاه يا در داخل درب چاپ شود.
برخي از مدلهاي جديد براي نصب كمك فنرهاي جديد به يك متخصص نياز دارند. دفترچه راهنماي دستگاه خود را بخوانيد تا ببينيد پانل جلو را براي دسترسي به كمك فنر مي توانيد خاموش كنيد.

۲)آب را جدا كرده و از برق بكشيد. خطوط تامين آب سرد و گرم را در قسمت پشت دستگاه پيدا كنيد. شير را روي هر خط بچرخانيد تا بسته شود. با كشيدن پريز برق، برق دستگاه خود را خاموش كنيد.
خطوط آب معمولاً نازك و از لاستيك ساخته شده اند. اغلب آنها در نزديكي اتصال به قاب، دريچه اي آبي و قرمز دارند.

تعمير دستگاه لباسشويي

تعمير دستگاه لباسشويي

۳)پانل جلو را براي يك واشر فشار جلو برداريد. براي تعيين نحوه حذف پانل جلوي خود از سازنده خود بخواهيد يا با كتابچه راهنماي دستگاه خود مشورت كنيد. معمولاً اين شامل برداشتن مهر و موم لاستيكي در درام شما و شل كردن چندين پيچ در زير تابلو قبل از بلند كردن آن است.
پانل پايين را روي يك واشر فشار بالا برداريد. براي اين كار بايد دستگاه را در كنار آن كج كنيد. قبل از انجام اين كار، از خراش دادن پرونده با كشيدن فرش يا حوله خودداري كنيد.
نكته: اگر پانل پاييني را روي يك واشر فشار بالا حذف كرده و يك فنر را به گردش در مي آوري ، ميله تعليق شما خاموش مي شود. دوباره آن را به مركز طبل خود بچسبانيد و دستگاه را مجدداً قرار دهيد. اين امر باعث ايجاد سر و صدا و لرزش مي شد.

۴)كمك فنرها را با آچار يا قفل كانال ببنديد. كمك فنرها را با جستجوي ميله هايي كه درام را به قاب وصل مي كنند، پيدا كنيد. پيچ و مهره هاي اتصال هر ميله به درام و قاب را شل كنيد. ميله هاي خود را برداشته و آنها را كنار بگذاريد. به نظر مي رسد كه آنها شكسته نشده باشند، اما ممكن است سيم پيچ داخلي يكي از اين جاذب ها شكسته شود.
برخي از كمك فنرها داراي پين هستند كه آنها را به درام و قاب قفل مي كند. اگر هر كدام از پين ها از بين رفتند، آنها را به عقب بكشيد. اين احتمالاً دليل لرزش شما بوده است.
اگر ۵ جاذب داريد، احتمالاً ۱ عدد از آنها در قسمت عقب قرار دارد. شما ممكن است نتوانيد بدون كمك حرفه اي به اين قطعه برسيد.

۵)كمك فنرهاي جديد خود را وارد كرده و آنها را محكم كنيد. قطعات جايگزين خود را در مكان هاي مربوطه قرار دهيد. بعد از اينكه آنرا وصل كرديد، هر كدام را با سفت كردن پيچ ببنديد. پيچ ها را با چرخش آچار يا كانال خود محكم كنيد و هر يك را در جهت عقربه هاي ساعت بچرخانيد تا ديگر چرخانده نشود.

۶)پانل ها را مجدداً نصب كنيد و يك تست شستشو را اجرا كنيد. پنل خود را به عقب برگردانيد و در پيچ هاي مربوطه پيچ كنيد. مهر و موم لاستيكي را عقب قرار داده و خطوط آب خود را باز كنيد. دستگاه را به آن وصل كرده و آن را تنظيم كنيد تا چرخه اصلي شستشو را طي كند. اگر صداي تكان خوردن در داخل دستگاه را مي شنويد، احتمالاً پيچ و مهره اي براي كمك فنر از دست داده ايد.

سعید بازدید : 54 پنجشنبه 16 مرداد 1399 نظرات (0)

تعمير لباسشويي يكي از مواردي است كه هر يك از افرادي كه با ماشين لباسشويي كار مي كند به آن نياز پيدا مي كند. براي يافتن راه حل با ما همراه باشيد. دستگاه شما براي مخلوط كردن و تميز كردن لباس بايد درام خود را بچرخاند. در حالي كه آب از لباس خارج مي شود ، درام نيز چرخش مي كند (اما سريعتر). اگر طبل به هيچ وجه نمي چرخد ​​، ببينيد آيا يكي از موارد زير مشكل را حل مي كند يا خير.

بررسي كنيد كه درب به درستي بسته شده باشد

يكي از مواردي كه بايد در تعمير لباسشويي بايد بررسي كنيد ان مورد است. اگر ماشين لباسشويي شما تشخيص دهد كه درب آن باز است ، ديگر شروع به كار نمي كند. اطمينان حاصل كنيد كه درب كاملاً بسته است. وسايلي را كه در در گرفتار شده اند برداشته و آن را بسته نگه داريد تا اينكه صداي قفل شدن را بشنويد.

اطمينان حاصل كنيد كه بار به طور مساوي توزيع شده است

لباسشويي كه به طور ناموزون در طبل توزيع مي شود ممكن است باعث آسيب به ماشين لباسشويي شما شود. براي جلوگيري از اين امر ، ماشين هاي لباسشويي بوش به طور خودكار بار را بررسي مي كنند.

وسايل جاذب مانند فرش و پتو عموماً علت آن است. براي جلوگيري از بارهاي نامتوازن ، وسايل بزرگ مانند پتو را با حداقل يك مورد سنگين ديگر مانند حوله بزرگ يا پتو ديگر بشوييد. اگر طبل چرخش چرخه مياني را متوقف كرد ، سعي كنيد دستگاه را متوقف كنيد ، آب آن را تخليه كرده و لباسشويي را دوباره مرتب كنيد.

از استفاده زياد از مواد شوينده خودداري كنيد

ممكن است از مواد شوينده بيش از حد يا يك نوع نامناسب براي لوازم خانگي خود استفاده كنيد. در اين حالت ، ماشين لباسشويي شما چرخه چرخش را متوقف كرده و سعي مي كند كف اضافي موجود در درام خود را جذب كند. دستورالعمل هاي موجود در بسته بندي مواد شوينده را بخوانيد تا دريابيد كه آيا اين نوع مناسب ماشين لباسشويي شماست يا خير. اطمينان حاصل كنيد كه بيشتر از دوز توصيه شده استفاده نمي كنيد.

ببينيد آيا آب در طبل باقي مانده است

اگر آب به طور كامل تخليه نشده باشد چرخه چرخش شروع نمي شود. در تعمير لباسشويي بوش ، ماشين خود را خاموش كرده و شيلنگ تخليه و فيلتر پمپ را بررسي كنيد. شيلنگ نبايد خم يا گرفتگي باشد. در صورت لزوم آن را قفل كنيد يا صاف كنيد. شيلنگهاي نشتي ، سوراخ دار يا زنگ زده را جايگزين كنيد. براي جلوگيري از گرفتگي ، هر سه ماه يك بار پمپ تخليه خود را تميز كنيد.

نقص فني را در تعمير چرخش ماشين لباسشويي در نظر بگيريد

ماشين لباسشويي شما ممكن است به دليل سنبله الكتريكي متوقف شده باشد. دستگاه خود را از برق جدا كنيد ، يك دقيقه صبر كنيد و دوباره آن را وصل كنيد. سعي كنيد دوباره برنامه را شروع كنيد. اگر اين مشكل ادامه يابد ، ماشين لباسشويي شما ممكن است مشكل فني داشته باشد. اگر به اين موضوع شك داريد ، با يك نماينده مجاز خدمات پاليزسرويس تماس بگيريد.

https://palizservice.ir

سعید بازدید : 36 یکشنبه 12 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاق گاز و ماکروفر ممکن است لوازم آشپزی اولیه آشپزخانه شما باشد. مایکروویو به شما امکان می دهد تا به سرعت وعده های غذایی از قبل آماده شده را گرم کنید یا مواد تازه را گرم کنید ، باعث راحتی بیشتر در آشپزخانه شما می شود و در زمان نیاز به زمان خود صرفه جویی می کنید. مایکروویو ممکن است به عنوان یک ابزار آشپزی ساده به نظر برسد ، اما مانند سایر وسایل آشپزخانه می تواند به نگهداری و تعمیر ماکروفر نیاز داشته باشد.

تعمیر ماکروفر یکی از مواردی است که ممکن است در طول زندگی با آن روبرو شود. برای کمک به شما در رفع مشکلات دستگاه خود ، برخی از رایج ترین مشکلات تعمیر مایکروویو را برطرف خواهیم کرد.

1? مایکروویو روشن نخواهد شد

بدیهی است که شما نیاز به مایکروویو دارید که اجرا شود ، و واحدی که روشن نخواهد شد می تواند نتیجه مشکلات ساده یا پیچیده باشد.

این به احتمال زیاد ناگفته پیدا می شود ، اما اگر مایکروویو countertop سنتی دارید ، ابتدا باید مطمئن شوید که دستگاه به یک پریز برق وصل شده است. شما همچنین باید آزمایش کنید که این پریز برق با استفاده از مولتی متر یا آزمایش دستگاه الکتریکی دیگر در پریز برق برق را تأمین می کند. اگر پریز برق برق را تأمین نکند ، به تعمیرات برق نیاز دارد.

سوئیچ درب بدون نقص نیز می تواند باعث ایجاد مشکل در هر مایکروویو برقی شود. سوئیچ درب هنگامی که مایکروویو بسته است ، علامت می دهد و چه زمانی این واحد می تواند آشپزی را شروع کند. خطا در سیستم قفل درب باعث جلوگیری از عملکرد واحد شما می شود. فیوز حرارتی شکسته و یا یک فیوز سرامیکی همچنین مانع از کار مایکروویو شما نمی شود. برای رفع این مشکلات حتما با یک سرویس تعمیر ماکروفر معتبر تماس بگیرید.

2? مایکروویو اجرا می شود اما گرم نمی شود

شما نمی خواهید چرخه مایکروویو را تنها به پایان برسانید تا دریابید که ظرف شما گرم نشده است. یک مایکروویو که اجرا شود ، اما گرما نخواهد داشت ، اساساً بی فایده است ، اما قابل حل است.

در تعمیر مایکروویو مشکلات مربوط به دیود ولتاژ بالای مایکروویو یا مگنترون اغلب باعث این مشکل می شوند. مگنترون گرمی را که مایکروویو برای پخت و پز و گرم کردن ظروف نیاز دارد ، تولید می کند ، در حالی که دیود ولتاژ بالا قدرت مگنترون را تأمین می کند. اشکال در هر یک از این قسمت ها حتی اگر توان مصرفی داشته باشد ، مانع از تولید مایکروویو شما نمی شوند. این قسمت ها قابل تعویض هستند اما دسترسی به واحد شما دشوار است. برای حل صحیح این مشکل ممکن است لازم باشد از یک سرویس تعمیرکار لوازم مجازی درخواست کمک کنید.

3? صفحه لمسی مایکروویو جواب نمی دهد

کنترل لمس صفحه لمسی مایکروویو به شما امکان می دهد تا با لمس یک دکمه انواع عملکردهای آشپزی را برنامه ریزی کنید. اگر تاچ پد پاسخ نمی دهد ، نمی توانید از دستگاه خود استفاده کنید.

پد لمسی بدون پاسخ به احتمال زیاد نتیجه سوئیچ غشایی یا صفحه کنترل است. سوئیچ غشایی ، صفحه کنترل را به قدرت عملکردهای خاص در مایکروویو علامت می دهد ، و سوئیچ غشایی که فرسوده یا معیوب است ، مانع از هرگونه پاسخ لمسی می شود. به همین ترتیب ، یک صفحه کنترل معیوب قادر به تأمین توابع انتخابی شما نخواهد بود. برای بسیاری از دارندگان منازل ، رفع این قطعات دشوار است و نیاز به کمک یک تکنسین متخصص تعمیر مایکروویو دارد.

4? سینی مایکروویو نمی چرخد

بیشتر مایکروویو های رایج دارای سینی هستند که در هنگام استفاده به طور پیوسته چرخانده می شوند و حتی باعث گرم شدن ظروف مایکروویو می شوند. یک سینی که به نوبه خود نمی تواند منجر به غذای کم پخته شود و قطعاً نیاز به تعمیر دارد.

یک موتور درایو شکسته معمولاً به سینی منتهی نمی شود. موتور درایو حرکت چرخشی لازم برای چرخش سینی شما را فراهم می کند و تعویض موتور احتمالاً مشکل را برطرف می کند. همچنین ممکن است نیاز به تعویض کوپلر موتور درایو داشته باشید. اگر در تعویض این قسمت ها با مشکل روبرو هستید ، حتما با یک تکنسین حرفه ای تعمیر لوازم خانگی تماس بگیرید.

مشکلات مربوط به حرکت سینی همچنین می تواند نتیجه یک راهنمای غلتکی ترک خورده یا شکسته باشد. سینی شیشه ای یک مایکروویو به طور معمول در بالای یک راهنمای غلتکی قرار دارد که به چرخش کمک می کند تا در هنگام چرخش در سینی بماند. با گذشت زمان ، استفاده مکرر می تواند به راهنمای آسیب برساند ، و مانع حرکت سینی شود. راهنما را جایگزین کنید تا سینی خود را به عقب برگردانید.

5? فن مایکروویو کار نمی کند

مایکروویو های بیش از حد بالاتر از محدوده پخت و پز شما نصب شده است ، و یک فن را در قسمت پایین دستگاه قرار می دهد و از ویژگی های مایکروویو و هود برد در یک دستگاه استفاده می کند. این طرح راحتی فوق العاده ای را ارائه می دهد ، اما مجموعه ای از مشکلات تعمیر منحصر به فرد خود را دارد.

اگر فن واحد شما کار نمی کند ، ممکن است در فیلتر ذغال یا فیلتر گریس آن مشکلی ایجاد شود. این فیلترها آلاینده ها و گریس های موجود در هوا را جذب می کنند و در حین پخت و پز ایجاد می شوند و با گذشت زمان می توانند مسدود شوند. فیلتر گرفتگی مانع از کار شما می شود و تمیز کردن یا تعویض فیلتر احتمالاً مشکل شما را برطرف می کند.

در بررسی برای تعمیر مایکروویو اگر فیلترهای شما سالم است ، ممکن است در موتور فن مایکروویو مشکلی ایجاد شود. برای بازرسی یا تعویض موتور ، قبل از جدا کردن مایکروویو خود برای دسترسی به فن ، باید دستگاه را جدا کرده و آن را از حالت داخلی خود خارج کنید. این کار به بهترین شکل در اختیار یک متخصص معتبر تعمیر لوازم خانگی است.

6? مایکروویو در حال ایجاد نویز بیش از حد است

طبیعی است که مایکروویو در هنگام کار سر و صدا ایجاد کند ، اما سر و صدای بیش از حد می تواند نشانه ای از مشکلات بزرگتر باشد.

مایکروویو پر سر و صدا می تواند نتیجه هر تعداد مسئله باشد ، از جمله موتور محرک معیوب ، راهنمای غلتک ، مگنترون ، پنکه خنک کننده یا دیود ولتاژ بالا. برای تشخیص این مشکل ، احتمالاً نیاز دارید که دستگاه خود را برای بررسی اجزای داخلی آن جدا کنید. در نهایت ، توصیه می شود برای حل این مشکل از یک تعمیرکار متخصص مایکروویو کمک بگیرید.

همچنین لازم به یادآوری است که بیشتر مایکروویوها تنها حدود 10 سال عمر می کنند. اگر در واحد پیری با مشکل روبرو هستید ، ممکن است بخواهید ارتقاء به گزینه مدرن تری را در نظر بگیرید. می توانید با این مجموعه آنلاین مایکروویو ، جستجوی خود را برای یک دستگاه جدید آغاز کنید.

برای راهنمایی بیشتر با کلیه نیازهای تعمیر ماکروفر خود ، حتما با یک سرویس تعمیر حرفه ای لوازم خانگی پالیزسرویس تماس بگیرید.

https://palizservice.ir

سعید بازدید : 35 جمعه 03 مرداد 1399 نظرات (0)

مهم نيست كه آيا شما استفاده از جاروبرقي يا جاروشارژي خود را دوست داريد يا از آن متنفر هستيد، آن ها مي توانند خيلي بيشتر از حذف گرد و غبار و خاك از كف و فرش شما كار انجام دهند. در اينجا هشت مورد شگفت آور براي عملكرد جاروبرقي شما در خانه آورده شده است.

براي بيشتر اين مشاغل، شما به يك جاروبرقي يا جاروشارژي احتياج داريد. براي برخي از كارها، جاروشارژي كوچكتر نيز به خوبي كار خواهد كرد. همچنين بايد نكاتي را رعايت كنيد كه نياز به تعمير جاروبرقي نداشته باشيد.

موهاي حيوان خانگي اضافي را بگيريد

وظيفه جاروبرقي جمع كردن تمام موهاي حيوان خانگي كه به فرش ها مي چسبند است. اما شما همچنين مي توانيد از آن براي جاروي رختخواب حيوان خانگي خود استفاده كرده و موهاي حيوان خانگي را از لحاف و روتختي جدا كنيد. موهاي زائد در ماشين لباسشويي يكي از مهمترين تقصيرها در ايجاد گرفتگي، نشت و پمپ آب است. اين كار را با جاروشارژي انجام ندهيد بهتر است زيرا ممكن است به تعمير جاروشارژي نياز پيدا كنيد.

كنترل حشرات

يك مطالعه توسط دانشگاه ايالتي اوهايو نشان مي دهد كه جاروبرقي كردن مكرر باعث كاهش ۹۶ درصد كك (بزرگسال و لارو) در يك خانه مي شود. خلاء همچنين يك روش عالي براي از بين بردن كنه هاي گرد و غبار و سلول هاي پوستي انساني است كه از تشك ها تغذيه مي كنند.

يك شلنگ خلاء و ابزار ترك نيز راهي عالي براي دستيابي و گرفتن عنكبوت ها يا پشه هايي است كه در گوشه هاي سقفي جمع مي شوند. بعد از اينكه حشرات از بين رفتند، يك پارچه تميز و سفيد را با يك باند لاستيكي به ابزار وصل كنيد.

اثاثه يا لوازم داخليمثل بالش و تابلو فرش

فراتر از از بين بردن گرد و غبار، جاروبرقي يا جاروشارژي شما و يك جعبه جوش شيرين مي تواند براي از بين بردن بو و درخشش پارچه ها شگفتي هايي انجام دهد. به سادگي جوش شيرين را به راحتي از روي اثاثه يا لوازم داخلي، بالش و فرش بپاشيد. آن را به آرامي با يك اسفنج مرطوب تميز كنيد.

اجازه دهيد جوش شيرين حداقل يك ساعت روي سطوح بماند و سپس جاروبرقي را روشن كنيد. شما از اين كه پارچه هاي روشن تر چقدر به نظر مي رسند شگفت زده مي شويد، زيرا جزئي ساينده جوش شيرين به شل شدن خاك و جاروبرقي آن را از بين مي برد.

قبل از پخش شدن آن، گرد و غبار را به دام بيندازيد

قبل از انجام هرگونه تميز كردن اضافي، از اتصالات برس گرد و غبار جاروبرقي استفاده كنيد تا گرد و غبار روي آباژورها، كتاب ها، وسايل روشنايي، پرده و حتي برگ هاي گياه به دام بيفتيد. از بين بردن گرد و غبار در ابتدا مانع از ايجاد لكه ها و لكه ها مي شود.

كاهش آلرژن ها

آستانه هاي پنجره و نواحي بين صفحه نمايش در فضاي باز و صفحات پنجره را از جمع شدن آلرژن ها با جاروبرقي به طور مرتب نگه داريد. براي جدا كردن گرده و گرد و غبار از اتصال قلم مو گرد و غبار در پنجره استفاده كنيد.

جلوگيري از آتش سوزي در خانه

استفاده از جاروبرقي يك راه عالي براي از بين بردن هرگونه چربي اضافي، دليل اصلي آتش سوزي در خانه، از سيستم خشك كن شما و از خود خشك كن است. هميشه ابتدا خشك كن را از برق جدا كرده و در صورت داشتن خط گاز را خاموش كنيد و سپس از ابزار crevice براي دسترسي به محل تخليه و زير دستگاه استفاده كنيد. در صورت دستي بودن، محفظه بيروني را در پشت خشك كن باز كرده و هرگونه تله به دام افتاده را خالي كنيد.

موارد كوچك را بازيابي كنيد

اگر چيزي كوچك مانند گوشواره، ناخن يا پيچ پشت اثاثيه را رها كرده ايد، جاروبرقي خود را روشن كنيد. يك قطعه مش يا جوراب شلواري قديمي را روي انتهاي ابزار شكاف با يك باند لاستيكي بچسبانيد. هدف از دست رفته و مكش جاروبرقي آن را در مقابل مش به دام مي اندازد تا بتوانيد بهبودي حاصل كنيد.

لوازم آشپزخانه تميز

خير، جاروبرقي شما قصد پاك كردن يخچال يا حذف چربي از يك ظرف را ندارد، اما مي تواند به شما در آشپزخانه كمك كند. براي هر يك از اين نكات، هميشه قبل از انجام هر كاري ، ابتدا دستگاه را جدا كنيد.

  • از جاروبرقي استفاده كنيد تا گرد و غبار را از سيم و يخچال يخچال خارج كنيد. يخچال شما كارآمدتر خواهد بود و دماي آن را سردتر و ثابت نگه مي دارد.
  • با استفاده از ابزار جاروبرقي، فاصله بين وسايل و ميزهاي زير را جدا كنيد. تحت كنترل نگه داشتن خرده ها به جلوگيري از آلودگي ناشي از حشرات كمك مي كند.
  • پس از تميز كردن  اجاق گاز، از جاروبرقي براي گرفتن هر نوع باقيمانده خاكستري استفاده كنيد.

براي انجام تعمير جاروبرقي و تعمير جاروبرقي بوش مي توانيد به مجموعه تاپ امداد تماس حاصل فرماييد.

 

https://topemdad.ir

سعید بازدید : 29 چهارشنبه 25 تیر 1399 نظرات (0)

اگر جاروبرقي شما مكش را از دست داده، مكش خاك را متوقف كرده يا به طور كامل كار را متوقف كرده ايد ، چند كار ساده وجود دارد كه مي توانيد در خانه انجام دهيد كه ممكن است آن را به حالت عادي بازگرداند. در اين مقاله قصد داريم آموزش تعمير جاروبرقي و آموزش تعمير جاروشارژي را در منزل به شما ارائه دهيم.

وقتي جاروبرقي مكش ها را از دست مي دهد، معمولاً مشكلات عادي مي تواند برايش رخ داده باشد مثل: يك گوله مو درهم ، فيلترهاي مسدود شده ، يك ظرف غبارآلود و يا راه هاي هوايي مسدود شده. رفع اين موارد مي تواند قدرت تميز كردن جاروبرقي و جاروشارژي شما را فوراً و به طرز چشمگيري بهبود بخشد. اين راهنما براي رفع اين مشكل كه جاروبرقي شما مكش را از دست داده است ، رفع سريع مشكلات را توضيح مي دهد.

با توجه به اين نكات مربوط به تعمير و نگهداري جاروبرقي ، طبق گفته هايي كه براي كارهاي ساده تعمير از شما دريافت كرده ايم مي تواند تا ۱ مليون را براي تعمير صرفه جويي كند. علاوه براين صرفه جويي جلوي خريد جاروبرقي و جاروشارژي جديد را نيز مي گيرد. براي دريافت راهنمايي و نگهداري مرحله به مرحله جاروبرقي خود ، و تميز كردن ، مانند آنكه دوباره كاملاً جديد شود ، بمقاله زير را بخوانيد.

چرا جاروبرقي شما مكش را از دست داده است؟ چك هاي سريع:

  • نوار كف / برس را تميز كنيد
  • فيلترها را تميز كنيد
  • كيف يا ظرف را خالي كنيد
  • شلنگ و لوله را از نظر انسداد بررسي كنيد
  • ساير مشكلات رايج از جمله كمربندهاي جاروبرقي شكسته و مراقبت از باتري جاروشارژي

قدم به قدم – چگونه جاروبرقي خود را حفظ كرده و مكش را قوي نگه داريد

۱) سر جاروبرقي و نوار برس را تميز كنيد

در قدم اول آموزش تعمير جاروبرقي و تعمير جاروشارژي سر جاروبرقي خود را چرخانده و سر آن را بررسي كنيد:

بدون نوار برس : اگر ابزار جاروي كف شما برس ندارد ، مسيرهاي هوايي و هرگونه برس دور لبه ابزار را بررسي كنيد. مو ، كرك و گرد و غبار گاهي اوقات به دام مي افتند و راه هوايي را مسدود مي كنند. هر نوع زباله را جدا كنيد تا راه هوايي مشخص باشد.
نوار قلم مو : اگر سر كف جاروبرقي شما داراي نوار قلم مو باشد ، و در مو و الياف پوشانده شده است ، اين تاثيري در چگونگي مكيدن گرد و غبار ، خاك و موهاي حيوان خانگي شما دارد. اگر برس موهاي طولاني تري داريد ، اين اتفاق مي تواند خيلي سريع رخ دهد ، بنابراين ارزش آن را داريد كه به طور منظم مراقب اين موضوع باشيد تا از گرفتگي آن جلوگيري شود.

بسته به مدل ، يا لازم است كه موي برس را با دقت برش داده و موها را با دستان خود بيرون بكشيد ، يا اگر جاروبرقي شما داراي يك نوار برس قابل جابجايي است ، آن را بيرون بكشيد و سپس موها و كرك ها را جدا كنيد و بكشيد. قبل از نصب مجدد آن را خاموش كنيد.

ارزش خريد نوارهاي براش قابل جدا شدن هنگام خريد جاروبرقي جديد را دارد ، زيرا اين ويژگي تميز كردن آن را بسيار ساده تر مي كند. اگر تمايل به تماس با خاك نداريد مي توانيد از دستكش يكبار مصرف استفاده كنيد.

۲) فيلترهاي جاروبرقي خود را تميز كنيد

در قدم دوم آموزش تعمير جاروبرقي و تعمير جاروشارژي يكي از مهمترين دلايل از بين رفتن مكش يا قطع شدن موتور به طور متناوب ، فيلترهاي گرفته است.

تقريباً در هر جاروبرقي دو فيلتر وجود دارد:

فيلتر موتور – معمولاً در قسمت پشتي كه در آن اگزوز حاصل از جاروبرقي ساطع مي شود ، يافت مي شود.
فيلتر آلرژن – به طور معمول به ظرف غبار يا كيف نزديكتر است.
شما بايد حداقل دوبار در ماه ، اين دو فيلتر را مرتباً تميز كنيد. كتابچه راهنماي خود را براي مشاوره در مورد فيلترها در كجا قرار دهيد و نحوه تميز كردن آنها را بررسي كنيد ، زيرا اين امر در مدل متفاوت است. انواع متداول عبارتند از:

۱) فيلتر خود تميز كن – معمولاً با تكاندن تميز مي شود.

۲) فيلتر قابل شستشو – فيلترهاي موجود را در زير شير بشوييد. بگذاريد تا به طور طبيعي ، به مدت ۲۴ ساعت يا تا زمان خشك شدن كامل خشك شود ، قبل از اينكه دوباره آن را در جاروبرقي قرار دهيد.

۳) فيلتر قابل تعويض – براي حفظ عملكرد دستگاه ، بعضي از فيلترها بايد بطور دوره اي جايگزين شوند.

۳) كيسه را به طور مرتب تعويض كنيد يا ظرف غبار را خالي كنيد

اگر جاي خالي شما پر از گرد و غبار باشد ، تأثير آن در قدرت تميز كردن خواهد بود. جاروبرقي ها را هنگام خالي بودن آزمايش مي كنيم و دوباره هنگامي كه مقداري گرد و غبار و زباله در آنها وجود دارد ، مي بينيم كه آيا چند بار از آنها استفاده مي كنيد ، تميز كردن را حفظ مي كنند يا خير. تقريباً در همه موارد ، مكش هنگامي كه كيسه يا ظرف آن پر از گرد و غبار باشد ، گاه تا ۳۰٪ نيز كاهش مي يابد.

خلاء بدون bag

در حالت ايده آل ، بعد از هر بار استفاده خود را خالي كنيد – به خصوص اگر ظرفيت گرد و غبار كمتر از يك ليتر باشد (رايج در جاروشارژي). بررسي كنيد كه حداكثر خط پرش روي قوطي است – شايد تعجب كنيد كه آن را فقط در حدود يك سوم راه بالا مي بينيد. بنابراين ، هنگامي كه ظرف گرد و غبار شما به وضوح پر است به نظر مي رسد ، تقريباً به طور كامل دير تخليه مي شود.

جاروبرقي هاي با bag

هزينه هاي تعويض كيسه مي توانند افزايش پيدا كنند ، بنابراين مي خواهيد بيشتر از هر كيسه گرد و غبار در مدل كيف دار بهره بگيريد. اما اگر در حال كاهش سطح مكش هستيد ، كيف را بررسي كنيد. اگر پر شود ، تغيير آن به حالت تازه مي تواند به سرعت سريع مكش كمك كند.

 

۴) شيلنگ و لوله تميزكننده را براي انسداد بررسي كنيد

در گام آخر تعمير جاروبرقي و تعمير جاروشارژي اگر هيچ يك از موارد فوق عملكرد جاروبرقي شما را بهبود نيافته است ، ارزش هرگونه مانع احتمالي را داريد كه شيلنگ جارو برقي و / يا گره تميز كننده را بررسي كنيد. جورابها ، تارهاي مو و كرك يا زباله هايي مانند كلاه هاي بطري ممكن است ناخواسته مكيده شده و در جايي اسكان داده شده باشند.

براي نگاه كردن درون لوله از يك منبع نور استفاده كنيد و در صورت امكان آن را از سر و بدنه جاروبرقي جدا كنيد تا ببينيد آيا مي توانيد هرگونه انسداد را مشاهده كنيد.

ساير مشكلات جاروبرقي رايج و نحوه رفع آنها

نحوه تعمير كمربند جارو برقي شكسته

اگر يك جارو برقي به صورت قائم داريد و نوار قلم موي نخ ريسي كار را متوقف كرده است ، حتي پس از پاك كردن هر نوع مو و بقاياي به دام افتاده ، امكان دارد تسمه جاروبرقي (كه نوار قلم مو را بر روي برخي مدل ها سوار مي كند) شكسته باشد. خبر خوب اين است كه تعويض كمربند نسبتاً آسان است:

۱) سفارش تسمه تعويضي را از يك تأمين كننده بخواهيد.

۲) براي جدا كردن نوار قلم مو ، پنل زيرين را روي سر كف آن جدا كنيد.

۳) كمربند جارو برقي قديمي را از نوار برس و قرقره درايو ، كه در نزديكي چرخ هاي عقب جاروبرقي قرار دارد ، خاموش كنيد.

۴) كمربند جديد را در جاي خود قرار دهيد و پانل را مجدداً پيچ كنيد تا نوار برس در جاي خود قرار گيرد.

https://topemdad.ir

سعید بازدید : 23 چهارشنبه 18 تیر 1399 نظرات (0)

تعمير جاروبرقي خود كه مهمترين وسيله براي تميزي منزل مي باشد را به پاليزسرويس بسپاريد. زماني كه بحث تميزي منزل مي شود اولين وسيله اي كه نقش مهي دارد جاروبرقي مي باشد. جاروبرقي وسيله اي با عملكرد مكش مي باشد كه باعث مي شود آشغال هاي سطح خانه به داخل كيسه ي آن مي رود و هوا از پشت آن خارج مي شود.

حال فرض كنيد اين وسيله ي پركاربرد خراب شود. شايد در ابتدا دوست داشته باشيد تعمير جاروبرقي خود را خودتان انجام دهيد. گاه افراد جاروبرقي را باز كرده و با بالاپايين كرد وسايل داخل دستگاه سعي دارند جاروبرقي را تعمير كنند. بعد از مدتي كه ناموفق اند تصميم مي گيرند تا تعمير جاروبرقي خود را به يك متخصص بسپارند.

پاليزسرويس با داشتن تعداد زيادي متخصص در تعمير جاروبرقي به خوبي مي تواند جاروبرقي شما را از هر نوع كه باشد آن را تعمير كند. شما با تماس با مركز تعمير جاروبرقي پاليزسرويس مي توانيد از آن ها مشاوره بگيريد تا مشكلات جاروبرقي را براي شما حل كنند. مركز تعمير جروبرقي پاليز سرويس علاوه بر تعمير جاروبرقي شما در محل آن را گارانتي مي كند. گاه ممكن است دستگاه شما قطعه اي از آن سوخته باشد كه مركز تعمير جاروبرقي پاليز سرويس با استفاده از قطعات اورجينال آن را جايگزين مي كند.

تعمير جاروبرقي خود را به پاليزسرويس بسپاريد. امروزه جارو برقي عصاي دست هر  بانويي در منزل محسوب مي شود. تصور كنيد در حال جابه جا كردن ظرف ها ناگهان ظرفي از دست شما بيفتد و بشكند. با ديدن خرده شيشه هاي پخش شده در منزل به ياد چه وسيله اي مي افتيد؟ يك جاروبرقي خوب مي تواند نجات بخش شما باشد. جارو برقي عضو فعالي در خانه شما است. شما با اين وسيله پر كاربرد كارهاي زيادي را انجام  مي دهيد. آسيب ديدن جارو برقي مي تواند باعث ناراحتي شما بشود. مارك هاي مختلف جارو برقي در بازار موجودند. ماركي كه  در اين مطلب قصد داريم در مورد آن براي شما توضيح بدهيم، بوش است. آيا تا به حال از اين جارو برقي خارق العاده استفاده كرده ايد. هر جارو برقي با كيفيتي هم پس از مدتي به تعمير نياز دارد. شما براي  تعمير جاروبرقي بوش  خود از چه طريقي اقدام مي كنيد؟ با ما همراه باشيد تا ما مطالب جالب و كاربردي در اين زمينه را به شما ارائه بدهيم. 

جاروبرقي بوش چه مزايايي دارد؟

جارو برقي بوش يكي از بهترين جارو برقي هاي خاورميانه است. امروزه اين جارو برقي در ليست بهترين لوازم خانگي قرار گرفته است. در حال حاضر جاروبرقي برند بوش طرفداران زيادي پيدا كرده است. وجود طرفداران زياد و ميزان زياد خريد از اين نوع برند جاروبرقي، موجب مي شود كه افراد به دنبال نمايندگي هاي معتبر براي  تعمير جاروبرقي بوش  باشند. در زير قصد داريم مهم ترين مزاياي استفاده از اين نوع جاروبرقي را براي شما بيان كنيم.

ميزان مصرف انرژي در اين جارو برقي پايين است. كيفيت بالاي اين جارو برقي آن را در بين مردم محبوب كرده است.  خدمات پس از فروش محصولات برند بوش بسيار گسترده و قوي است. موتور قوي اين جاروبرقي ها شما را حيرت زده خواهد كرد. آيا از تميز نشدن خانه خود ناراضي هستيد؟ مكش قوي اين جارو برقي خانه شما را كاملا تميز خواهد كرد. صداي بلند جاروبرقي از بدترين صداهاي عالم است. صداي كم اين جارو برقي آرامش زيادي را به شما هديه خواهد داد. حمل جاروبرقي سنگين به اتاق هاي مختلف واقعا خسته كننده است. بدنه سبك اين جارو برقي از اين  جا به جايي خسته كننده شما را نجات خواهد داد. تنها عيب اين جاروبرقي پيچيدگي  بخش هاي داخلي آن است. شما در منزل نمي توانيد خودتان به راحتي تعمير جاروبرقي بوش را انجام دهيد. در نتيجه به يك نمايندگي يا  تكنسين حرفه اي براي تعمير جاروبرقي بوش خود نياز خواهيد داشت.

https://palizservice.ir/

سعید بازدید : 62 سه شنبه 03 تیر 1399 نظرات (0)

تعميرات و عيب يابي مايكرويو الجي توسط تعميركار نمايندگي

با توجه به اينكه برند ال جي يكي از پرطرفدارترين برندهاي لوازم خانگي مي باشد. اما ممكن است در عملكرد آن نقص ايجاد شود. از اين رو بايد براي تعمير آن بايد با نمايندگي تعمير ماكروفر الجي تماس گرفت. شما مي توانيد با داشتن دانش فني و  خواندن اين مقاله مشكلات مايكروويو خود را حل كنيد. تعميرات و عيب يابي مايكرويو الجي توسط تعميركار نمايندگي در زير بيان شده است.

اين مشكلات رايج سوالاتي بوده كه كاربران از كارشناسان ما پرسش مي كنند، راه حل هاي آنها نيز در دست تعميركار مايكروفر الجي است.

 چرا صداي بوق هنگامي كه پدي در پنل كنترل لمس مي شود شنيده مي شود؟ براي تعمير چه كنيم؟

در صورت شنيده شدن صداي بوق، موارد زير را براي تعمير مايكروفر الجي به كار ببريد.

  • صداي بوق براي حصول اطمينان از اين كه تنظيم به درستي وارد شده است شنيده مي شود .

چنانچه مشكل حل نشدن صداي بوق دستگاه حل نشد، با تعميرگاه مجاز مركزي تعميرات مايكروفر الجي تماس بگيريد.

 وقتي اشتباها نور ماكروفر خاموش نمي شود مشكل چيست؟ براي تعمير چه كنيم؟

در صورتي كه نور دستگاه خاموش نميشود، براي تعمير ماكروفر الجي موارد زير را چك كنيد:

ممكن است چند دليل براي اين كه چرا در هنگام بستن درب يا در زمان هاي معين نور ماكروفر خاموش نمي شود وجود داشته باشد ، از جمله مهمترين اين عوامل عبارتند از :

1: نور لامپ دميده شده است بايد سيم پيچ آن بررسي گردد .
2: درب ماكروفر به درستي بسته نشده است .

در صورتي كه مشكل رفع نشد با نمانيدگي تعميرات ماكروفر الجي در شرق, غرب .شمال و جنوب تهران تماس بگيريد.

اگر سيني دستگاه نمي چرخد، براي تعمير ماكروفر كنوود چه انجام دهيم؟

در صورت نچرخيدن سيني دستگاه موارد زير را براي تعمير ماكروفر كنوود در نظر بگيريد.

  • كثيف بودن زير سيني و يا وجود تكه غذا كه مانع از چرخش سيني ميشود.
  • بررسي چرخ دنده
  • بررسي موتور
  • ممكن است اتصال صحيح بين موتور و دنده وجود نداشته باشد.

در صورت نچرخيدن دستگاه، با نمايندگي تعميرات ماكروفر كنوود در تهران تماس بگيريد.

مايكروفر الجي جرقه مي زند، براي عيب يابي و تعميرات آن چه كنيم؟

در صورت جرقه زدن دستگاه موارد زير را براي تعميرات مايكروويو الجي به كار بگيريد:

  1. ممكن است مشكل در اتصالات الكترونيكي باشد.
  2. استفاده از ظروف فلزي يا فوم هاي فلزي سبب جرقه ميشود.
  3. كثيف بودن قطعات داخلي نيز از ديگر علت هاي اين مشكل است.
  4. خرابي قطعات داخلي مايكروويو

چنانچه مشكل جرقه زدن مايكروفر حل نشد، با نمايندگي رسمي تعميرات مايكرويو الجي در تهران تماس بگيريد.

چرا گريل مايكروفر الجي روشن نميشود، براي تعميرات آن چه كنيم؟

در صورت روشن نشدن گريل دستگاه، موارد زير را براي تعمير ماكروفر الجي در نظر بگيريد.

  1. خراب بودن المنت يا ترموستات دستگاه
  2. خراب بودن برد الكترونيكي دستگاه
سعید بازدید : 34 پنجشنبه 29 خرداد 1399 نظرات (0)

نیاز به تعمیر یخچال یکی از ناراحت کننده ترین اتفاقات در منزل می تواند باشد. این اتفاق برای اکثر مردم نه تنها ناراحت کننده می باشد حتی امری اورژانسی تلقی می شود. در مواجه با همچین شرایطی این سوال در ابتدا مطرح می شود که آیا می توان خودمان این مشکل را بر طرف کنیم یا باد از یک متخصص تعمیر یخچال کمک بگیریم.

برای پاسخ به این سؤال ، ابتدا باید تفاوت بین یک مشکل تعمیر ساید بای ساید فریجیدر و چیزی را که به خدمات تخصصی نیاز دارد ، بدانید.

تعمیراتی که نیاز به خدمات حرفه ای دارند

هر چیزی که شامل سیستم آب بندی شده یا برقی یخچال باشد نیاز به خدمات تخصصی دارد. سیستم آب بندی شده از کلیه اجزای تشکیل دهنده مبرد مانند موارد زیر می باشد:

  • لوله مکش
  • کندانسور
  • کمپرسور

 

شما باید مجوز مناسب برای کار با سیستم های بسته را داشته باشید و به آن مسلط باشید. شما همچنین می خواهید از سیستم الکتریکی دوری کنید زیرا این یک خطر احتمالی ایمنی است که می تواند جان شما را به خطر بیاندازد.

برخی از تعمیرات رایج چیست؟

این به معنای این است که تعمیراتی وجود دارد که می توانید برای صرفه جویی در وقت و هزینه انجام دهید.

واشر درب

تعمیر واشر درب یکی از کارهای است که شما می توانید در تعمیر یخچال در منزل انجام دهید. اگر یخ زدگی را در یخچال یا فریزر خود مشاهده می کنید ، ممکن است مشکل درب باشد. یخ زدگی می تواند نشانه عدم بسته شدن یا آب بندی صحیح باشد. برخی از مدل های جدید دارای آلارم در می باشند ، اما حتی این تضمینی برای گرفتن یک مهر و موم مناسب نیز نیست.

برای اطمینان از بسته شدن کامل درب ، چند کار وجود دارد:

  • هنگام بسته شدن در خوب به آن دقت کنید. برای اطمینان از این کار دوبار انجام دهید.
  • تعویض واشر در. مدلهای جدید ممکن است دارای سیستم واشر فشار باشند ، به این معنی که تمام آنچه شما انجام می دهید این است که مدل قدیمی را بکشید و واشر جدید را به داخل شیار فشار دهید. برای واحدهای قدیمی ممکن است ارزش این کار را نداشته باشد ، بنابراین وقت آن است که یک یخچال جدید در نظر بگیرید.

 

درهای نا متوازن

گاهی در رابطه با یخچال و فریزرها ، ممکن است متوجه شوید که درها از هم تراز نیستند. غالباً این کار برای تنظیم سطح نیاز به تنظیم دارد. دوباره به پاهای جلوی یخچال نگاه کنید تا مشکل برطرف شود.

در بعضی موارد ، ممکن است مکانیزم تنظیم متفاوت فقط برای درها وجود داشته باشد. شماره مدل خود را Google کنید تا قبل از شروع نحوه انجام این تعمیر را ببینید.

 

کویل های کندانسور کثیف

تمیز کردن کویل های کندانسور کاری است که شما باید انجام دهید حتی اگر مشکلی نداشته باشید زیرا باعث افزایش کارایی یخچال می شود. کویل های کندانسور کثیف می توانند دمای واحد را تحت تأثیر قرار دهند.

فیلتر آب کثیف

تعمیر فیلتر آب کثیف یکی از کارهای است که شما می توانید در تعمیر یخچال در منزل انجام دهید. ممکن است متوجه تغییر نحوه یخ یخچال شوید. مکعب ها ممکن است شکل نادرست باشند ، یا ممکن است همه در یک انتها بیرون بیایند. این علائم کلاسیک از فیلتر آب کثیف است. شما باید برای تغییر فیلتر هر شش ماه یکبار برنامه ریزی کنید.

همه یخچال و فریزرها ارزش تعمیر یخچال در منزل را ندارند. اگر تصمیم دارید که زمان تعویض شما باشد ، اجازه دهید یکی از متخصصان تاپ امداد به شما کمک کند مدل مناسب را پیدا کنید.

https://topemdad.ir/تعمیر-یخچال-در-منزل/

سعید بازدید : 68 جمعه 12 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

اگر جاروبرقي شما مكش را از دست داده، مكش خاك را متوقف كرده يا به طور كامل كار را متوقف كرده ايد ، چند كار ساده وجود دارد كه مي توانيد در خانه انجام دهيد كه ممكن است آن را به حالت عادي بازگرداند. در اين مقاله قصد داريم آموزش تعمير مكش جاروبرقي و آموزش تعمير مكش جاروشارژي را در منزل به شما ارائه دهيم.

وقتي جاروبرقي مكش ها را از دست مي دهد، معمولاً مشكلات عادي مي تواند برايش رخ داده باشد مثل: يك گوله مو درهم ، فيلترهاي مسدود شده ، يك ظرف غبارآلود و يا راه هاي هوايي مسدود شده. رفع اين موارد مي تواند قدرت تميز كردن جاروبرقي و جاروشارژي شما را فوراً و به طرز چشمگيري بهبود بخشد. اين راهنما براي رفع اين مشكل كه جاروبرقي شما مكش را از دست داده است ، رفع سريع مشكلات را توضيح مي دهد.

با توجه به اين نكات مربوط به تعمير و نگهداري جاروبرقي ، طبق گفته هايي كه براي كارهاي ساده تعمير از شما دريافت كرده ايم مي تواند تا ۱ مليون را براي تعمير صرفه جويي كند. علاوه براين صرفه جويي جلوي خريد جاروبرقي و جاروشارژي جديد را نيز مي گيرد. براي دريافت راهنمايي و نگهداري مرحله به مرحله جاروبرقي خود ، و تميز كردن ، مانند آنكه دوباره كاملاً جديد شود ، بمقاله زير را بخوانيد.

چرا جاروبرقي شما مكش را از دست داده است؟ چك هاي سريع:

  • نوار كف / برس را تميز كنيد
  • فيلترها را تميز كنيد
  • كيف يا ظرف را خالي كنيد
  • شلنگ و لوله را از نظر انسداد بررسي كنيد
  • ساير مشكلات رايج از جمله كمربندهاي جاروبرقي شكسته و مراقبت از باتري جاروشارژي

قدم به قدم – چگونه جاروبرقي خود را حفظ كرده و مكش را قوي نگه داريد

۱) سر جاروبرقي و نوار برس را تميز كنيد

در قدم اول آموزش تعمير جاروبرقي و تعمير جاروشارژي سر جاروبرقي خود را چرخانده و سر آن را بررسي كنيد:

بدون نوار برس : اگر ابزار جاروي كف شما برس ندارد ، مسيرهاي هوايي و هرگونه برس دور لبه ابزار را بررسي كنيد. مو ، كرك و گرد و غبار گاهي اوقات به دام مي افتند و راه هوايي را مسدود مي كنند. هر نوع زباله را جدا كنيد تا راه هوايي مشخص باشد.
نوار قلم مو : اگر سر كف جاروبرقي شما داراي نوار قلم مو باشد ، و در مو و الياف پوشانده شده است ، اين تاثيري در چگونگي مكيدن گرد و غبار ، خاك و موهاي حيوان خانگي شما دارد. اگر برس موهاي طولاني تري داريد ، اين اتفاق مي تواند خيلي سريع رخ دهد ، بنابراين ارزش آن را داريد كه به طور منظم مراقب اين موضوع باشيد تا از گرفتگي آن جلوگيري شود.

بسته به مدل ، يا لازم است كه موي برس را با دقت برش داده و موها را با دستان خود بيرون بكشيد ، يا اگر جاروبرقي شما داراي يك نوار برس قابل جابجايي است ، آن را بيرون بكشيد و سپس موها و كرك ها را جدا كنيد و بكشيد. قبل از نصب مجدد آن را خاموش كنيد.

ارزش خريد نوارهاي براش قابل جدا شدن هنگام خريد جاروبرقي جديد را دارد ، زيرا اين ويژگي تميز كردن آن را بسيار ساده تر مي كند. اگر تمايل به تماس با خاك نداريد مي توانيد از دستكش يكبار مصرف استفاده كنيد.

۲) فيلترهاي جاروبرقي خود را تميز كنيد

در قدم دوم آموزش تعمير جاروبرقي و تعمير جاروشارژي يكي از مهمترين دلايل از بين رفتن مكش يا قطع شدن موتور به طور متناوب ، فيلترهاي گرفته است.

تقريباً در هر جاروبرقي دو فيلتر وجود دارد:

فيلتر موتور – معمولاً در قسمت پشتي كه در آن اگزوز حاصل از جاروبرقي ساطع مي شود ، يافت مي شود.
فيلتر آلرژن – به طور معمول به ظرف غبار يا كيف نزديكتر است.
شما بايد حداقل دوبار در ماه ، اين دو فيلتر را مرتباً تميز كنيد. كتابچه راهنماي خود را براي مشاوره در مورد فيلترها در كجا قرار دهيد و نحوه تميز كردن آنها را بررسي كنيد ، زيرا اين امر در مدل متفاوت است. انواع متداول عبارتند از:

۱) فيلتر خود تميز كن – معمولاً با تكاندن تميز مي شود.

۲) فيلتر قابل شستشو – فيلترهاي موجود را در زير شير بشوييد. بگذاريد تا به طور طبيعي ، به مدت ۲۴ ساعت يا تا زمان خشك شدن كامل خشك شود ، قبل از اينكه دوباره آن را در جاروبرقي قرار دهيد.

۳) فيلتر قابل تعويض – براي حفظ عملكرد دستگاه ، بعضي از فيلترها بايد بطور دوره اي جايگزين شوند.

۳) كيسه را به طور مرتب تعويض كنيد يا ظرف غبار را خالي كنيد

اگر جاي خالي شما پر از گرد و غبار باشد ، تأثير آن در قدرت تميز كردن خواهد بود. جاروبرقي ها را هنگام خالي بودن آزمايش مي كنيم و دوباره هنگامي كه مقداري گرد و غبار و زباله در آنها وجود دارد ، مي بينيم كه آيا چند بار از آنها استفاده مي كنيد ، تميز كردن را حفظ مي كنند يا خير. تقريباً در همه موارد ، مكش هنگامي كه كيسه يا ظرف آن پر از گرد و غبار باشد ، گاه تا ۳۰٪ نيز كاهش مي يابد.

خلاء بدون bag

در حالت ايده آل ، بعد از هر بار استفاده خود را خالي كنيد – به خصوص اگر ظرفيت گرد و غبار كمتر از يك ليتر باشد (رايج در جاروشارژي). بررسي كنيد كه حداكثر خط پرش روي قوطي است – شايد تعجب كنيد كه آن را فقط در حدود يك سوم راه بالا مي بينيد. بنابراين ، هنگامي كه ظرف گرد و غبار شما به وضوح پر است به نظر مي رسد ، تقريباً به طور كامل دير تخليه مي شود.

جاروبرقي هاي با bag

هزينه هاي تعويض كيسه مي توانند افزايش پيدا كنند ، بنابراين مي خواهيد بيشتر از هر كيسه گرد و غبار در مدل كيف دار بهره بگيريد. اما اگر در حال كاهش سطح مكش هستيد ، كيف را بررسي كنيد. اگر پر شود ، تغيير آن به حالت تازه مي تواند به سرعت سريع مكش كمك كند.

 

۴) شيلنگ و لوله تميزكننده را براي انسداد بررسي كنيد

در گام آخر آموزش تعمير مكش جاروبرقي و تعمير جاروشارژي اگر هيچ يك از موارد فوق عملكرد جاروبرقي شما را بهبود نيافته است ، ارزش هرگونه مانع احتمالي را داريد كه شيلنگ جارو برقي و / يا گره تميز كننده را بررسي كنيد. جورابها ، تارهاي مو و كرك يا زباله هايي مانند كلاه هاي بطري ممكن است ناخواسته مكيده شده و در جايي اسكان داده شده باشند.

براي نگاه كردن درون لوله از يك منبع نور استفاده كنيد و در صورت امكان آن را از سر و بدنه جاروبرقي جدا كنيد تا ببينيد آيا مي توانيد هرگونه انسداد را مشاهده كنيد.

ساير مشكلات جاروبرقي رايج و نحوه رفع آنها

نحوه تعمير كمربند جارو برقي شكسته

اگر يك جارو برقي به صورت قائم داريد و نوار قلم موي نخ ريسي كار را متوقف كرده است ، حتي پس از پاك كردن هر نوع مو و بقاياي به دام افتاده ، امكان دارد تسمه جاروبرقي (كه نوار قلم مو را بر روي برخي مدل ها سوار مي كند) شكسته باشد. خبر خوب اين است كه تعويض كمربند نسبتاً آسان است:

۱) سفارش تسمه تعويضي را از يك تأمين كننده بخواهيد.

۲) براي جدا كردن نوار قلم مو ، پنل زيرين را روي سر كف آن جدا كنيد.

۳) كمربند جارو برقي قديمي را از نوار برس و قرقره درايو ، كه در نزديكي چرخ هاي عقب جاروبرقي قرار دارد ، خاموش كنيد.

۴) كمربند جديد را در جاي خود قرار دهيد و پانل را مجدداً پيچ كنيد تا نوار برس در جاي خود قرار گيرد.

http://topemdad.ir/simple-tutorial-on-repairing-vacuum-cleaner-suction-and-vacuuming-at-home/

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 1,042
  • بازدید کلی : 4,274